Friday, October 2, 2009

Mau di sini!

Tiada mampu nya aku utk lari..
Tiada dayanya aku utk pergi..
Berdiriku di sini..
Kerna aku mau ini...

Bukan tidak mampu..
BUkan tiada daya..
utk beransur..
utk pergi..
utk undur..
Tapi kehendak ku adalah utk tetap..
kehendakku adalah kerna aku mao kekal..
Dan aku tidak mampu melawan taikdir ini..
Kerana hati ku sendiri mau ini...

Tidak seganjak pun aku maok beralih..
TIdak sesaat pun aku mau berkalih..
Dari itu yang aku pilih..
Dari itu yg aku kasih..

Teda sesaat mau ku alpa..
Teda sehari mau ku lupa..
walau batu jadi halangan..
walau angin jadi rintangan....

usah di tanya kenapa kekal...
usah di tanya kenapa cekal..
usah di bicara kenapa tetap..
usah di bicara yang tak terungkap...

di sini berdiri jgn di persoal..
di sini bertahan jgn di sangkal..
kerna hati mao ini..
kerna ini...di cintai....

teda mampu utk pergi..
kerna mampu aku hanya utk di sini..
mau aku hanya di sini..
ingin aku..doa aku...hanya di sini...di sisi...

kerna teda di hati ini mau terlepas..
teda rasa ini mau terkupas...
kerna ini anugerah...
seluruh raga akan ku curah...

teda akan ku mau pergi..
dari sisi yg di cintai..
dari diri yg ku rindu...
dari insan bernama Marlini...

No comments: