Saturday, January 2, 2010

HAPPY NEW YEAR 2010

As salam..
sikda nak bagus agik mun memulakan sesuatu dgn salam...
n bismillah..ehehe..

selamat tahun baru semua...tahun baru omputeh laa..
ariya tahun baru islam...
tok tahun baru omputeh..

tibanya tahun baru...(duak2)
harapan aku semakin menggunung...azam pun semakin byk...
muncul nya sesuatu yg baru..
perginya yg lamak....
ada yg mendatang kan kebahagiaan..
ada yg memberik kesedihan..
tahun baruk aku...
di mulakan dgn kehadiran sesuatu yg istimewa.....
sesuatu yg membahagiakan..
sesuatu yg menggembirakan...
yg memberi harapan....

sesuatu yg buat mlm jadi terang..
sesuatu yg mewujudkan keajaiban di dalam kemustahilan dan keraguan...
sesuatu?..
bukan..
insan...
yg kini...bertakhta di hati...sebagai insan paling di sayang...

taun 2009...
byk2 benda di lalui...
dari awal tahun 2009...
menyaksikan diri ini berubah..
berubah menjadi lebih baik....
utk meninggalkan kepahitan tahun lepas..
hidayah datang...
membersihkan aku...
di pertengahan tahun...
aku di mandikan harapan..
yg aku juga berguna...
aku pon ada nilai...
ada sumting about aku...
yg boleh memarketkan aku..
bukan market gigolo...
tapi..market laa..ahaha...laku laa saham tek...
bukan saham begerek...
tapi saham dirik tok..
nilai dirik kita....
mampukah kita berjaya...
mampukah kita meraih sesuatu...

kerna tempat itu...
kerna takdir telah menetapkan..
kerna sudah suratan....
di tempat itu..
insan itu ku temui...
berupa hati yg meratapi...
sesuatu...
entah..kenak aku tertawan..
mungkin sudah suratan..
hati ini memang di takdirkan utk dirinya..
ehehhe...
dan kini...
bersamanya...
insyaAllah...
selamanya...

:)

azam tahun baru....
hehehe....menjadi lebih bahagia....
dan berjaya dalam kerjaya..
amin...

No comments: