Saturday, August 22, 2009

BIG MAC

Yep...we are in the same team...
ari ya...ahey daa jam....past 12 dee...eh..past 1 sumting...
suma orang lapar time ya....
merungut2 jak konco2 ku..
ya lah...temasok ku sendirik...
last2...miak te mcd mcd jak...
david...one of our team member....
offered himself...
pegi tapau mcd mek orang..
so kirum la mek orang suma...
mek orang ari ya target tido lam opis...rami2...
13 of us..
eh..11 of us..
eh...tah lah...
eh..
jap...
me,fran,niza,david,em,bong,pija,lini,esah(lupak nama..tapi tok nama ku nunggah nya),lee.....
erm...sapa gik owh..ya jak laa...
yang pegi beli....dgn david...lini,lee n bong duak esah...eh..bong sik ekot..
so i ordered bic mac laa...ehehhe...
lamak juak nunggu..omost sejam..
sidak sampey...mbak suma makanan masok lam opis...
lalu suma laa melahap dgn ganas nya..ya laa suma lapar kan..
ya lah tek..
time ya...aku dah abis mkn laa...
so...lepak2 kaka ngan sidak....
time ya...tgh kaka ngan lini...pija....niza....yang lain dgr jak..ehehe..
so...nyaman2 laa tek aku tok melawak...nang kerja aku lah...jadi badut tok..
so melawak laa...
tiba2 laa tek...si lini tok...
tetak2 laa nya nang sik pat kontrol lagik...
sedar2...nyaman nya leput tetak....sampey big mac atas meja nya tugok ke lantey....
ahaha...lalu laa ku menambah kan lagik lawak bekenaan ngan terjatuh nya mcd...
semua laa orang tetak2..
si lini apa lagik..nya paling leput tetak...
besar ngangak nya time ya...masok ekzos waja 1.6 dapat...
sampey kan tetak leput2...alu bekepung2 ngan aku tek..
ya lah..tegal aku melawak big mac nya tugok...
tedah lini....
sikit jak nya makan..
lalu ari sigek tek..janji ngan nya nganti mcd...so aku nganti laaa.....

ari mcd tugok ya...
sik akan aku lupak dari ingatan...
akan aku kenang selalu..
tawa si lini ya..
lain lah..polah aku asa lain...
polah aku makin terpikat..ahahha...
n tegal tawa.....
n kejadian mcd tugok ya lah..
aku gelar nya big mac...
ya nama yg aku letak dalam ym list...
marlini big mac...
yg kini....
marlini big mac ya...
adalah cinta aku...
aahahhaa...
owh..baby owh...
tedah nya big mac nya nerap atas lantey ari ya...ehehhee...
sampey bila2 sik akan ayg lupak..ehehhe....

No comments: